English

Nhà Tuyển Dụng: Đăng Tuyển Dụng | Tìm Hồ Sơ

Thông tin tuyển dụng được đăng trên 4 website lớn       Truy cập hơn 800 ngàn hồ sơ ứng viên       Thông tin tuyển dụng được đăng trên 4 website lớn       Truy cập hơn 800 ngàn hồ sơ ứng viên

Nhân viên Hành chính Tiêu thụ (Sales Admin Clerk)- VP Vũng Tàu

Mô tả công việc

To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly

  • Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them.

  • Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers

  • Recording signage & gratis beer issue to support Supervisor to make reports

  • Updating data reporting for making Sales Promoters salary

  • Collecting data to support Supervisor to make report

  • Checking and requesting cartridge for photocopier, fax,and paper used within Sales Section to ensure office services're in good condition.

  • To do payment for Office supplies for settling all debts in advance.

Yêu cầu công việc

  • College graduate in Business Administration/ Accounting…
  • At least 2-year experience in Sales Admin role.
  • Good communication, planning and organizing, interpersonal skills

  • Reliable, accurate, impartiality

  • Conversant with spoken and written English

  • Good office skills (MS office, filing…).

Phúc lợi

Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Xe đưa đón, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Chế độ nghỉ phép