Nơi làm việc: Hà Nội , Long An , Hồ Chí Minh
Mức lương:
Ngành nghề: CNTT - Phần cứng / Mạng , Thực phẩm & Đồ uống
Hạn chót nộp hồ sơ:
Cấp bậc: Nhân viên
Kinh nghiệm:
KEY RESPONSIBILITY:
1. Systems Infrastructure Management
- Monitor and ensure availability of on-premises and Azure, maintaining ≥99.9% uptime, <15 minutes responses to incidents and proactively collaborate with local users and Dimension Data to resolve issue and keep IT team posted
- Coordinate with DD for incident handling and maintenance, ensuring ≥ 98% SLA compliance, ≤5% ticket reopen rate, and 100% completion of scheduled preventive tasks.
- Ensuring domestic & international Internet + Internet bandwidth to ensure 99% availability.
- Managing PABX system including troubleshooting in both system and cabling
- Door access control management in / out + grant access for end users
- Setup/configure + Support Laptop, desktop, Teams events, other accessories
- Active directory management for OUs + user creation/termination according to BSG procedure effectively
- Managing MDM system Intune: group creation, users/agent/inventory report
- Assets management: computer, mobile devices + report
2. Helpdesk system management
- Ensuring 100% user’s request has been logged to helpdesk system
- Ensure assigned calls to be solved in timely manner (within SLA)
- Weekly report for all pending / open tickets
3. Front end business support
- Managing all mobile devices that have been used under sales department + Intune/ inventory report
- Coordinate with sales team to get weekly report for all changes of SFA devices on the field.
- Managing service providers to ensure 99% onsite service delivery to sales rep
- Ensuring there is a weekly/monthly report from service provider for all cases happened on market as such: new devices request, warranty services, lost devices, broken devices…
4. Other tasks assigned by line manager/ supervisor
1. Working hours
- Total working hours per week shall be 48 hours. The starting working time and ending working time subject to the actual regime as stated in the prevailing Company’s Internal Labor Rule and may be changed as the nature of work and business requirement of the Company.
- The starting and ending break time subject to the actual regime as stated in the prevailing Company’s Internal Labor Rule and maybe changed as the nature of work and business requirement of the Company.
2. Working Location
Based in one of the locations below, with required travel to remote sites as needed (transportation provided).
- Nhà máy Coca-Cola Thủ Đức 485 Xa Lộ Hà Nội, Phường Linh Trung, TP Thủ Đức, TP.HCM
- Nhà máy Coca-Cola Long An, Lô C12 đường Dọc 2, khu công nghiệp Phú An Thạnh, xã An Thạnh, huyện Bến Lức, tỉnh Long An
- Nhà máy Coca-Cola Hà Nội Km17, Quốc lộ 1A, xã Duyên Thái, Huyện Thường Tín, Hà Nội
- Nhà máy Coca-Cola Đà Nẵng 414 Tôn Đức Thắng, Phường Hòa Minh, Quận Liên Chiểu, Đà Nẵng
3. Skills Requirements:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Information Technology, Computer Science, or a related field.
- At least 2 years’ experience in similar roles: IT Helpdesk, IT Supporting, IT Infrastructure, IT Operations
- Knowledge of cybersecurity and data privacy regulations is a plus
***Vui lòng lưu ý rằng bằng việc nộp đơn ứng tuyển cho chúng tôi, bạn đồng ý cho phép chúng tôi xử lý dữ liệu cá nhân do bạn cung cấp cũng như do chúng tôi thu thập theo cách hợp pháp khác về bạn (có thể bao gồm dữ liệu nhạy cảm) nhằm mục đích tuyển dụng nhân sự của Công ty. Trường hợp bạn cung cấp dữ liệu cá nhân của người khác cho chúng tôi, bạn cũng cam kết rằng chúng tôi được phép nhận và xử lý những dữ liệu này cho mục đích mà bạn cung cấp. Bạn có thể gửi thắc mắc hoặc yêu cầu hỗ trợ cho chúng tôi liên quan đến hoạt động xử lý dữ liệu cá nhân thông qua địa chỉ email hrvn(at)coca-cola.com.VN. Để hiểu rõ hơn về hoạt động xử lý dữ liệu cá nhân của chúng tôi, vui lòng truy cập đường dẫn www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.HTML đến Chính sách quyền riêng tư đầy đủ của Công ty TNHH Nước Giải Khát Coca-Cola Việt Nam.
***Swire Coca-Cola luôn cam kết xây dựng một môi trường làm việc Đa dạng, Bình đẳng, và Hòa nhập. Chúng tôi tin rằng nguồn nhân lực đa dạng sẽ thúc đẩy các mục tiêu của công ty và góp phần vào thành công chung. Với cam kết tạo nên những cơ hội việc làm bình đẳng, Swire Coca-Cola tuyển dụng những cá nhân tài năng từ mọi hoàn cảnh và điều kiện khác nhau. Chúng tôi cố gắng kiến tạo một môi trường làm việc tôn trọng, hòa nhập và không có bất kỳ hình thức phân biệt đối xử, quấy rối hoặc đe dọa nào.
Nếu bạn cần hỗ trợ đặc biệt vì lý do khuyết tật hoặc lý do nào khác trong quá trình tuyển dụng, vui lòng liên hệ với chúng tôi qua email hrvn(at)coca-cola.com.VN. Chúng tôi đánh giá cao sự quan tâm của bạn với công ty và cam kết trong việc xây dựng một nơi làm việc đa dạng và hòa nhập
https://www.linkedin.com/company/cocacolavietnam/ Tổng số nhân viên: 2000-2200