Tiếng Việt

Employers: Post Jobs | Search Resumes

Your job posting will be available on 4 big websites       Access to more than 800 thousands resumes       Your job posting will be available on 4 big websites       Access to more than 800 thousands resumes

Assistant Restaurant Manager

  • Work location: Ho Chi Minh

    Industry: Restaurant / Hotel

  • Level: Team Leader / Supervisor

    Deadline to apply: 31-01-2019

  • Salary: 12.000.000 - 16.000.000 VND

Job requirement

NHIỆM VỤ VÀ TRÁCH NHIỆM

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

· Có khả năng điều hành các hoạt động của nhà hàng khi quản lý vắng mặt, các nhiệm vụ đó là: phân công công việc cho nhân viên, lên lịch nghỉ lễ, hướng dẫn công việc, tham dự các hội thảo ngành ăn uống, tiếp tục đào tạo nhân viên và điều hàng tất cả các khía cành hoạt động của nhà hàng.

They must be capable in carrying out all restaurant operations in the absence of the restaurant Manager. These duties will be staff rosters, vacation leave scheduled, briefing, F&B meetings, ongoing staff training and monitoring all aspect of the restaurant operations.

· Hỗ trợ để đảm bảo các tiêu chuẩn, thủ tục phục vụ được thực hiện đúng và chi tiết, sửa lại các chỗ làm sai trong thông qua đào tạo liên tục trong lúc làm việc, giữ hình ảnh sạch sẽ, lịch sự, làm việc hiệu quả nhanh chóng của tất cả nhân viên trong nhà, và các nhân viên khác có mặt tại nhà hàng, đảm bảo các nhân viên luôn đúng giờ, ăn mặc chỉnh tề và đúng qui định đồng phục.

They assist in assuring that all standard service procedures are adhered to and carried out in detail, correcting any deviation through constant on-the-job training. They maintain personal cleanliness, courtesy and quick efficiency on the part of all restaurant staff and any other staff who are present, they ensure that all employees are punctual, well-groomed and that they do not deviate from their prescribed uniform.

· Liên hệ với các bộ phận khác để hỗ trợ hoạt đông cho nhà hàng

Communicate with related departments to support the restaurant operation.

· Lện lịch làm việc cho nhân viên theo hoạt động nhà hàng mỗi tuần. Luôn đảm bảo nguồn nhân lực đầy đủ và báo cáo với quản lý nếu cần sự diều chỉnh nhân sự.

Make the roster every week. Make sure enough the manning for daily operation and report to manager all issue about the changing man power.

· Giải quyết nếu như có xuất hiện sai lệch trong hóa đơn thanh toán của khách hàng, sau đó liện hệ với phòng ban trực tiếp; tất cả các sai lệch hay hóa đơn trống đều phải được ký xác nhận tại chổ lại kèm theo lời giải thích hợp lý hay

Any discrepancies in the billing of guests should be handled by themselves then referred to their immediate related department. All discrepancies or voids should be countersigned with an acceptable explanation or bought to the attention of the relevant persons.

· Hỗ trợ quản lý trong việc dự đoán khối lượng công việc bằng cách cập nhật thông tin những buổi họp mặt và sự kiện sắp tới, giúp đỡ trong việc chuẩn bị ứng phó một cách hợp lý và tiết kiệm nhất.

They assist the manager in anticipating the volume of business by keeping themselves informed of coming functions and events. They help to make preparations to cope with this adequately and economically

· Đảm bảo kiểm tra tại chỗ tất cả thức ăn, thức uống đều được thanh toán đúng với giá niêm yết, thường xuyên nâng cao cảnh giác về các sai phạm trong việc xử lý tiền bạc

They make sure by spot-checking that all food and beverage sold is properly accounted for at established prices. They are constantly on the alert for irregularities in the handling of monies by the employees

· Luôn nhận thức được tầm quan trọng của mức bán và không bao giờ ngừng nổ lực bản thân và nỗ lực của các nhân viên được giám sát để tiếp tục tăng mức bán mà không làm ảnh hưởng đến mức độ hài lòng của khách hàng

They are always aware of the importance of sales volume and never cease to make sure every effort is made, both by themselves and by those they supervise to continue to up sell while not compromising on guest satisfaction.

· Giám sát các hoạt động của nhân viên trong nhà hàng, đánh giá biểu hiện làm việc của nhân viên và làm bảng tiến cử và đánh giá đưa cho quản lý.

They supervise the work of all staff in the restaurant. They evaluated their job performance and make recommendation and evaluations to the Manager.

· Luôn truyền đạt những phê bình cũng như lời khen của khách hàng về chất lượng sản phẩm, dịch vụ và các biểu hiên bề ngoài cho quản lý nhà hàng,

They always convey any guest criticism on quality of products and service and appearance to the Restaurant Manager. They also should convey compliments about the above mentioned to their Restaurant Manager.

· Điều hành giám sát cả nhà hàng để đảm bảo không xảy ra sự mất trật tự và bán các thức uống có cồn ở mức độ cho phép; tự đánh giá, xác định các vị khách có vẻ say và giải quyết với thái độ chuyên nghiệp.

They monitor the restaurant under control to ensure they do not become disorderly and that the sale of alcoholic beverages is kept on the dignified level. Use their own judgment in determining when guests are apparently intoxicated. And then handle the situation in a professional manner.

· Hỗ trợ nhân viên trong nhiều công việc một cách nhiệt tình và tận tâm với năng suất và dịch vụ tốt nhất dành cho khách hàng. Thường xuyên tổ chức các buổi huấn luyện cho nhân viên nhằm nâng cao kỹ năng phục vụ.

They assign staff to the various duties in a sensible and diligent way with maximum efficiency and service for our guest. Arrange more training class for staff with purpose increase service skills for all staffs

· Liên tục kiểm tra bề ngoài, trật tự, vệ sinh và sự sắp xếp trong nhà hàng và các khu vực liên quan.

They constantly check the appearance, orderliness, cleanliness and proper setup of the restaurant and its related areas.

· Đảm bảo các thiết bị bị dơ hay hư hỏng không đem ra sử dụng, kiểm tra thường xuyên chén đĩa bị nứt hay sức mẻ, khăn trải bàn bị hư; kiểm tra bảo trì của các thiết bị dang sử dụng hay ở tại nhà hàng và yêu cầu sửa chữa kịp thời nếu cần thiết; tránh hư hỏng hay mất các thiết bị trong nhà hàng cách tốt nhất có thể.

They ensure that soiled or damaged equipment is not put into use, watching particularly for chipped or cracked dishes, damaged linen. Checking maintenance of all equipment located or used in the areas under their supervision and request for immediate repairs where needed. To the best of their ability they prevent the loss or damage of all restaurant equipment.

· Có nhiệm vụ hướng dẫn nhân viên cách sử dụng các thiết bị, và đảm bảo sử dụng chính xác theo tiêu chuẩn hoạt động.

It is their duty to monitor the use of equipment. And ensure it is use in the correct manner under their relevant standard of operations.

· Có nhiệm vụ ngăn chặn và loại bỏ các hao phí trong chi phí mua thực phẩm cũng như đồ gia vị mà được tính trong tổng chi phí.

It is also their duty to prevent and eliminate waste of expendable supplies as well as condiments which contribute to overall cost.

· Quen với các thủ tục và chính sách của nhà Hàng liên quan đến vị trí công việc của mình

They must be familiar with all Restaurant policies and procedures relevant to their position.

· Phải thành thạo về các quy định an toàn.

They must be fully versed in safety procedures.

Job requirement

- At least 2 years experience in the same position.

- Good at English.

Benefits

Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Phụ cấp, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương