Xin chào!

Tìm những job khác

Tìm việc làm trực tiếp

Trơ Lý Hành Chính (Phòng Kỹ Thuật)

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng
Ngày cập nhật: 13/10/2025

Thông tin tuyển dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả công việc

1 Proceeding administration work, i.e making proposals/ payment requests/ document filing/ tracing work status and summarize for review

2 Collaborating with division members and other colleagues to control, track, and report the progress of maintenance & procurement related works

3 Organizing and coordinating maintenance and repair related trainings for service team colleagues regularly

4 Document translation and meeting interpretation

5 Making reports for the issues are handling

6 Carrying out other duties assigned by line manager or division head

Yêu cầu công việc

College Degree (Business Administration or construction management related)

Must be familiar with Microsoft Office/ Google Workspace

Thông tin khác

  • Bằng cấp: College
  • Độ tuổi: Không giới hạn
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng

http://phumyhung.com.vn/vn/ Tổng số nhân viên: 800-1000

“On the wild marshland, a group of people have tried their best over the past 15 years to set up the current Phu My Hung New Urban Area. Based on these sizable... Xem thêm

Trơ Lý Hành Chính (Phòng Kỹ Thuật)

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng