Xin chào!

Tìm những job khác

Tìm việc làm trực tiếp

HCM - IT Services Executive/Nhân viên Công Nghệ Thông Tin

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Ngày cập nhật: 14/10/2025

Thông tin tuyển dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả công việc

  • Responsible for accepting and assigning IT service requests via phone, email, or ticket system.

  • Enforce service level agreements (SLAs), track ticket resolution status, and provide user updates.

  • Coordinate escalation of unsolved concerns for prompt follow-up and resolution.

  • Assist with onboarding and offboarding processes, including system access setup and removal.

  • Provide end-user assistance for IT equipment and software applications as needed.

Yêu cầu công việc

Requirements of the role:

  • At least 1–2 years of experience in IT service desk or support roles. 

  • Good customer service and communication skills. 

  • Ability to prioritize tasks in a dynamic environment. 

  • Good knowledge of IT hardware, software, operating systems, and troubleshooting methods. 

  • Familiarity with ticketing tools (e.g., Jira, ServiceNow, etc.) and reporting tools. 

  • Ability to work independently as well as in a team-oriented, collaborative environment. 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: College
  • Độ tuổi: Không giới hạn
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

http://www.maisonrmi.com/ Tổng số nhân viên: 1.000-4.999

Được thành lập vào năm 2002 Công ty Cổ phần Maison (Maison) đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới... Xem thêm

HCM - IT Services Executive/Nhân viên Công Nghệ Thông Tin

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL