To Say Hello!

Find next jobs

job_search_content_direct

CUSTOMER SUCCESS

Công Ty TNHH VietCAD
Updated: 11/07/2025

Employment Information

Benefits

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Job requirement

  • Relationship Management: Manage, build and sustain strong relationships with key accounts.
  • Satisfaction & Retention: Monitor customer satisfaction, assess renewal rates and execute tailored retention strategies to minimize churn, ensuring long-term client retention.
  • Predictive Analysis: Analyze customer data to forecast renewals, identify potential risks, and recommend solutions to improve customer success.
  • Upsell & Cross-sell Opportunities: Determine customer demands and expectations, collaborate with Sales and Marketing team to identify and execute upsell and cross-sell opportunities that fit customer needs.
  • Feedback-Driven Enhancements: Identify and recommend product and service enhancements informed by customer feedback to improve client satisfaction and long-term business growth.

Company Overview

Công Ty TNHH VietCAD

www.vietcad.com Number of employees: 50

Công ty TNHH VietCAD tự hào là nhà cung cấp hàng đầu các giải pháp phần mềm công nghệ CAD/CAM/CAE và các dịch vụ kỹ thuật cho các lĩnh vực cơ khí chế tạo, kiến... View more

CUSTOMER SUCCESS

Công Ty TNHH VietCAD