Xin chào!

Tìm những job khác

Tìm việc làm trực tiếp

Manager, Customer Service Life Insurance Project

Techcombank
Ngày cập nhật: 09/07/2025

Thông tin tuyển dụng

Phúc lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Mô tả công việc

Job Purpose

The Customer Service Manager oversees daily customer service operations and leads the development of systems, procedures, and service standards to ensure a seamless customer experience. The role involves managing the customer service team, defining system requirements, leading user acceptance testing, and driving improvements across all service touchpoints, including call centers, customer portals, and service counters.

Key Accountabilities

- Participate on user acceptance testing to build up customer service system such as Customer portal, Call center

- Perform all or some of the customer service tasks as required: welcome call, inbound/outbound call, complaint handling, directly serve customer at customer service counter, Customer care program …

- Contribute ideas to build up the procedures, regulations and guideline of customer service

Giới thiệu về công ty

Techcombank

www.techcombank.com.vn Tổng số nhân viên: 7000

TECHCOMBANK với sứ mệnh trờ thành Ngân hàng tốt nhất và doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam, luôn đi đầu trong việc ứng dụng công nghệ tiên tiến nhằm cung cấp cho... Xem thêm

Manager, Customer Service Life Insurance Project

Techcombank