Xin chào!

Tìm những job khác

Tìm việc làm trực tiếp

Customer Service Supervisor Travel App - BPO/Call Center- Office Hours - Salary Up To 25million

Công Ty TNHH TransCosmos Việt Nam
Ngày cập nhật: 03/10/2025

Thông tin tuyển dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả công việc

We are seeking an experienced professional with:

  • 3+ years in call center/travel/customer support, specializing in quality assurance and continuous improvement.
  • BPO background, with OTA industry knowledge considered a plus.
  • Leadership experience as a Team Lead/Supervisor/Manager, managing KPIs and 24/7 operations.
  • Project management expertise, able to drive multiple initiatives simultaneously.
  • A proven ability to elevate service quality and ensure compliance with client standards across the Contact Center.
  • Proven capability to improve service quality and ensure Client’s standards are met across Contact Center operations.

Yêu cầu công việc

  • University graduated.
  • Excellent command of spoken and written English and Vietnamese
  • Manage the Inbound team (Team Leaders, agents) across people, operations, and quality.
  • Plan and execute operations: forecasting, rostering, monitoring, briefings, coaching.
  • Identify skill gaps and drive prevention/improvement plans.
  • Monitor quality and productivity to meet client requirements.
  • Handle customer & client escalations; ensure lessons learned and no re-occurrence.
  • Train/retrain Flight agents to sustain service levels.
  • Drive Service Improvement & Motivation programs.
  • Provide performance reports & analysis
  • Make decisions on special complaints (e.g., overdue per SLA, bulk cases).
  • Develop self and team (training, briefings, continuous updates).
  • Ensure participation in Quality Service Management & Assessments; achieve KPIs; follow client business processes; take inbound calls when needed.

Nice to have:

  • Disciplined, highly motivated, and able to motivate/encourage the team.
  • Data-driven mindset; critical thinking.
  • Reporting & presentation skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Bachelor
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM

https://transcosmosvietnam.talent.vn/ Tổng số nhân viên: 1.000-4.999

Được thành lập từ năm 1966 tại Shibuya, Tokyo, Nhật Bản, tập đoàn transcosmos Inc đã không ngừng mở rộng quy mô và hiện diện tại 35 quốc gia với 178 cơ... Xem thêm

Customer Service Supervisor Travel App - BPO/Call Center- Office Hours - Salary Up To 25million

Công Ty TNHH TransCosmos Việt Nam