Work location: Ho Chi Minh
Salary:
Industry: Finance / Investment , Interpreter/ Translator , Administrative / Clerical
Deadline to apply:
Level: Experienced (Non - Manager)
Experience:
Quantity:
1 person in HCMC
Job Descriptions:
Provide direct support and advisory to the General Manager in monitoring, supervising, and implementing plans and programs
Prepare documents, take minutes, and consolidate reports for meetings, workshops, events, as well as bilateral and multilateral sessions.
Attend meetings, record, and summarize contents to support management; follow up with departments on assigned tasks and report results to the General Director.
Assist the General Manager in coordinating and tracking the progress of projects.
Participate in and directly implement external relations programs and partnership activities under the General Manager authorization.
Support in organizing and executing events, workshops, cooperation programs, and signing ceremonies with partners/clients.
Support retail projects, including market visits, surveys, and data collection.
Maintain strict confidentiality of all information related to the General manager and company operations.
Willing to travel for business trips both domestically and internationally.
Perform other tasks as assigned by the General Manager.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Số lượng tuyển:
1 người tại TP.HCM
Mô tả công việc:
Hỗ trợ trực tiếp và tư vấn cho Tổng Giám đốc trong việc theo dõi, giám sát và triển khai các kế hoạch, chương trình.
Chuẩn bị tài liệu, ghi biên bản, tổng hợp báo cáo cho các cuộc họp, hội thảo, sự kiện cũng như các phiên làm việc song phương và đa phương.
Tham dự các cuộc họp, ghi nhận và tóm tắt nội dung nhằm hỗ trợ công tác quản lý; phối hợp với các phòng ban theo dõi nhiệm vụ được giao và báo cáo kết quả cho Tổng Giám đốc.
Hỗ trợ Tổng Giám đốc trong việc điều phối và theo dõi tiến độ các dự án.
Tham gia và trực tiếp triển khai các chương trình đối ngoại, hoạt động hợp tác theo ủy quyền của Tổng Giám đốc.
Hỗ trợ tổ chức và thực hiện các sự kiện, hội thảo, chương trình hợp tác, lễ ký kết với đối tác/khách hàng.
Hỗ trợ các dự án bán lẻ, bao gồm khảo sát thị trường, thu thập dữ liệu.
Bảo mật tuyệt đối thông tin liên quan đến Tổng Giám đốc và hoạt động của công ty.
Sẵn sàng công tác trong và ngoài nước.
Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của Tổng Giám đốc.
Working time:
Monday - Friday : 8:00 am – 5:00pm
Saturday: 8:00 am – 12:00 pm (alternate Saturday off)
Requirements:
Bachelor’s degree in Business, Management, Finance, Economics, or related fields.
Fluency in English or Chinese (mandatory).
Proficiency in Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
Strong analytical, organizational, and coordination skills.
High sense of responsibility, professionalism, and ability to maintain confidentiality.
Flexible, adaptable, proactive, and eager to learn.
Willing to travel domestically and conduct market visits when required.
Sometime translate document / interpretation
Working experience:
At least 2 years sales experience
------------------------------------------------------------------------------------------------
Thời gian làm việc:
Thứ Hai - Thứ Sáu: 8:00 sáng – 5:00 chiều
Thứ Bảy: 8:00 sáng – 12:00 trưa (nghỉ luân phiên cách tuần)
Kỹ năng yêu cầu:
Tốt nghiệp đại học chuyên ngành Quản trị kinh doanh, Quản lý, Tài chính, Kinh tế hoặc các ngành liên quan.
Thành thạo tiếng Anh hoặc tiếng Trung (bắt buộc).
Sử dụng thành thạo Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
Kỹ năng phân tích, tổ chức và phối hợp công việc tốt.
Tinh thần trách nhiệm cao, tác phong chuyên nghiệp và khả năng bảo mật thông tin.
Linh hoạt, thích ứng nhanh, chủ động và cầu tiến.
Sẵn sàng đi công tác trong nước và tham gia khảo sát thị trường khi cần.
Có thể hỗ trợ dịch thuật tài liệu/phiên dịch khi cần.
Địa điểm làm việc: Kho Tam Binh, 17 Phú Châu, P. An Bình, TP.HCm(đối diện trạm đăng kiểm Thủ Đức 107 Phú Châu, P. Tam Bình, TP.HCM)
http://www.dunloptyres.com/ Number of employees: 50-100