Tiếng Việt

Employers: Post Jobs | Search Resumes

Your job posting will be available on 4 big websites       Access to more than 800 thousands resumes       Your job posting will be available on 4 big websites       Access to more than 800 thousands resumes

VIP Customer Care cum Idol Management

Job requirement

1. VIP Customer Care

- Chịu trách nhiệm về việc xây dựng, mở rộng và duy trì tốt mối quan hệ với Khách hàng VIP

Be in charge of creating,expanding and maintaining the good long-term relationship with VIP customers

- Phối hợp và thúc đẩy giải quyết các vấn đề của khách hàng VIP

Cooperate and push to solve all of VIP customers’ matters

- Chịu trách nhiệm tìm hiểu nhu cầu khách hàng, phân tích dữ liệu liên quan. Định kỳ đưa ra các báo cáo nghiên cứu liên quan, thu thập phản hồi để cải tiến quy trình vận hành dịch vụ một cách liên tục

Be responsible for finding out Clients’ demands, analyze relevant data. Make related researching reports weekly, select all of complains as well as responses in order to improve service operation routine consecutively

- Chịu trách nhiệm thiết lập và tối ưu hóa hệ thống vận hành khách hàng VIP, nâng cao niềm tin và sự hài lòng của Khách hàng với hệ thống dịch vụ

Handle build up and optimize operating VIP customers’system, enhance belief and meet their expectation as well as satisfaction

2. Idol Management

- Quản lý , hỗ trợ và chịu trách nhiệm cho các Agencies và các Idol giải trí

Manage, support and be responsible for Agencies and Entertainment Idols

- Đăng ký thông tin cho các Idols mới , hỗ trợ giải quyết những vấn đề liên quan đến Tài khoản Bigo ( như bị khóa Tài khoản, rút đậu)

Register information for new Idols, support solving problems relating to Bigo's accounts (block accounts, withdraw beans)

- Hỗ trợ Đăng kí Pintop

Support registering Pintop Idol

- Dịch các file văn bản về sự kiện, chức năng Bigo ( nếu có tiếng Trung)

Translate document files of events, Bigo's functions ( if speak Chinese)

- Chịu trách nhiệm cho Live House hàng tuần

In charge of weekly Live Housse ( We are new star)

- Các công việc có liên quan khác được giao.

- Other assigned duties

Job requirement

-       Giới tính: Nữ, độ tuổi dưới 30 tuổi

Sexuality: Female, under 30 years old

-       Có từ 1, 2 năm kinh nghiệm về Chăm sóc Khách hàng. Nếu có thêm kinh nghiệm sales là 1 lợi thế

Relavant working experience in Customer Service Field at least 1, 2 years. If possible, Sales experience is a plus

-        Tốt nghiệp Cử nhân hoặc cao hơn. Ưu tiên các ứng viên tốt nghiệp chuyên ngành Ngôn ngữ Anh, Báo chí, Quảng cáo, Marketing, Tâm lý học,v.v...

Bachelor or upper level Certificate. Piority for candidates graduated from Majors: English Language, Advertisment, Marketing , Psychology…

-       Tiếng Anh/ Tiếng Hoa cơ bản, thành thạo vi tính văn phòng

English/ Chinese basically, proficient in MS Office, Excel

-       Ngoại hình ưa nhìn, có kỹ năng giao tiếp, thuyết phục, đàm phán và xử lý vấn đề. Khả năng chịu áp lực công việc cao, tinh thần trách nhiệm và chủ động trong công việc.

Good-looking, well-spoken, persuasive, negotiable skills and make a deal -well. Can work under pressure, responsible and proactive in working

-       Mức lương: Tùy theo năng lực

Salary Range: Negotiable, up to the capacity

Benefits

Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương