To Say Hello!

Find next jobs

job_search_content_direct

Sales Admin/ Client Operation Staff at NhaBe Office

Công Ty CP TM DV SX Hương Thủy
Updated: 24/07/2025

Employment Information

Benefits

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Job requirement

- Work directly with Suppliers / Brands to follow the promotion plan, promotion budget monthly/yearly
- Work directly with Sales Department to deploy, track promotions, POSM, activation.
- Follow the stock, inventory for expired date of products, suggest to clear products
- Forecast sales plan with sales team, inventory management in monthly
- Handling damaged, expired goods.

Job requirement

-Have University certificate of economic, marketing, Business Administration\

- At least 1-2 years in FMCG/ Retail/Nonfood/Food

- English proficiency is required between daily conversations with suppliers and BOD members of our company.

- Have experience of co-working with sales team/ working with clients in FMCG scopes

- Priority for fresh student, willing to learn

More Information

  • Qualification: College
  • Age: 24 - 35
  • Job type: Permanent

Company Overview

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ SẢN XUẤT HƯƠNG THỦY

https://www.huongthuy.com.vn/vn/ Number of employees: 1.000-4.999

CÔNG TY HOẠT ĐỘNG TRONG LĨNH VỰC NHẬP KHẨU VÀ PHÂN PHỐI  HÀNG TIÊU DÙNG (FMCG) 1994: Công Ty TNHH Hương Thủy thành lập  với 10 Nhân viên do Gia... View more

Sales Admin/ Client Operation Staff at NhaBe Office

Công Ty CP TM DV SX Hương Thủy