To Say Hello!

Find next jobs

job_search_content_direct

Nhân viên chăm sóc khách hàng

Công Ty TNHH Công Nghiệp Dona Quế BằngCông Ty TNHH Công Nghiệp Dona Quế Bằng
Updated: 12/07/2025

Employment Information

Benefits

  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Job requirement

- Receiving orders, working with internal systems, follow production to meet customer's basic requirement & delivery time.

- Meeting shipment deadlines according to customer’s request

- Accuracy of information between customer’s comments and internal process

- Follow all order of customers carefully, getting confirmation for payment and releasing the goods

- Level and accuracy of information supplied to internal and departments.

- Other jobs related to customer's services.

Job requirement

- Ability to work under pressure.

- Communication skills.  

- Flexibility and adaptability to perform different tasks.

- Working as teamwork.

- Able to adapt to Company values

- Accurate and well organizated.

- Able to read, write and speak in English

More Information

  • Qualification: Bachelor
  • Age: 23 - 35
  • Job type: Permanent

Company Overview

Công Ty TNHH Công Nghiệp Dona Quế Bằng

Number of employees: 500-999

Công Ty TNHH Công Nghiệp Dona Quế Bằng - DONA QUE BANG CO.,LTD. có địa chỉ tại ấp 5 - Xã Thạnh Phú - Huyện Vĩnh Cửu - Đồng Nai. Mã số thuế  3600496473... View more

Nhân viên chăm sóc khách hàng

Công Ty TNHH Công Nghiệp Dona Quế BằngCông Ty TNHH Công Nghiệp Dona Quế Bằng