To Say Hello!

Find next jobs

job_search_content_direct

[KCN Quốc Oai, HN] Customer Service Supervisor 26880

Chi Nhánh Tại Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Updated: 14/10/2025

Employment Information

Benefits

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Job requirement

- Receive orders from existing customers and enter purchase orders (PO) into the system.
- Provide quotations and update contract status.
- Update customers on the estimated delivery schedule.
- Communicate with clients via email/ phone/ online meeting.
- Coordinate with relevant departments regarding issues related to pricing, product quality, and quantity.

Job requirement

- Graduated from University with English major.
- If candidate didn't graduated from English major, candididate must have Ielts 7.0 certificate or Toeic 850+ certificate.
- English: Proficient in 4 skills (Reading, Writing, Speaking, Listening)
- Having at least 2 years experience as Customer Support Supervisor, Sales Admin Sup, Sales Support Sup, Sales Coordinator Sup or related major.

More Information

  • Qualification: Bachelor
  • Age: 28 - 34
  • Job type: Permanent
  • Working time: Thứ 2 - Thứ 6

Company Overview

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

https://www.reeracoen.com.vn/

Reeracoen Vietnam là một công ty tuyển dụng từng đoạt nhiều giải thưởng quốc tế, luôn tận tâm cung cấp dịch vụ cho tất cả khách hàng và ứng viên kể từ khi... View more

[KCN Quốc Oai, HN] Customer Service Supervisor 26880

Chi Nhánh Tại Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam