Xin chào!

Tìm những job khác

Tìm việc làm trực tiếp

Customer Service - Flight Ticket App

Vietnam Concentrix Services Company Limited
Ngày cập nhật: 10/12/2025

Thông tin tuyển dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả công việc

Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint. Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations. Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience. Proactively updating information/knowledge about customer service.

Yêu cầu công việc

Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage. Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English. At least 6-month experience in Customer Service roles or any relevant ones. 

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Tổng số nhân viên: 5.000-9.999

Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên... Xem thêm

Việc làm tương tự

Customer Service - Flight Ticket App

Vietnam Concentrix Services Company Limited