To Say Hello!

Find next jobs

job_search_content_direct

CSKH Tiếng Hàn - Thu Nhập lên đến 25tr2/tháng - Giờ hành chính T2 đến T6

Vietnam Concentrix Services Company Limited
Updated: 08/08/2025

Employment Information

Benefits

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Job requirement

  • Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: modifications, cancellations, complaint.
  • Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
  • Immediately updating serious cases/inconstant situations.
  • Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
  • Proactively updating information/knowledge about customer service.

Job requirement

  • Proficiency in Korean (Listening, Speaking,Reading, Writing) + English (B1 level)
  • The Topik 5 or 6 or higher is requiredSales-oriented with a customer-firstmindset, experienced in service supportand CRM tools
  • Strong technical troubleshooting, remoteissue resolution, and familiarity withSAS/CRM.

More Information

  • Qualification: High School / Equivalent
  • Age: 18 - 40
  • Job type: Permanent

Company Overview

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Number of employees: 5.000-9.999

Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên... View more

CSKH Tiếng Hàn - Thu Nhập lên đến 25tr2/tháng - Giờ hành chính T2 đến T6

Vietnam Concentrix Services Company Limited