Work location: Ha Noi
Salary:
Industry: Administrative / Clerical , Accounting / Auditing / Tax
Deadline to apply:
Level: Experienced (Non - Manager)
Experience:
Thực hiện công tác kế toán: theo dõi thu chi, kiểm soát hồ sơ tài chính kế toán đúng quy định,...
(Perform accounting tasks: monitor income and expenses, ensure financial and accounting documents comply with regulations, etc).
Lập báo cáo theo yêu cầu của cấp trên.
(Prepare reports as requested by management).
- Thực hiện công tác hành chính (quản lý văn thư, văn phòng phẩm,…) nhằm đảm bảo hoạt động vận hành trơn tru.
(Perform administrative tasks (managing documents, office supplies, etc.) to ensure smooth operational workflow).
- Soạn thảo thông báo, văn bản chính thức, quy định, hợp đồng,...
(Prepare announcements, official documents, regulations, contracts, etc).
- Thực hiện công tác nhân sự cơ bản: chấm công, tuyển dụng, onboarding,...
(Perform basic HR tasks: timekeeping, recruitment, onboarding, etc).
- Tốt nghiệp Đại học chuyên ngành Tài chính - Kế toán hoặc các chuyên ngành liên quan khác.
(Graduated from University majoring in Finance – Accounting hoặc other related degrees)
- Ít nhất 3 năm kinh nghiệm trong vị trí tương tự
(At least 3 years of working experience in a similar position)
- Ưu tiên có kinh nghiệm trong báo cáo tài chính, tính toán chi phí……
(Financial reporting, cost calculation… is preferred)
- Có kinh nghiệm trong lĩnh vực đầu tư Bất động sản, Xây dựng và Kinh doanh là một lợi thế.
(Experienced in real estate investment, construction and business is preferred).
- Kỹ năng giải quyết vấn đề.
(Problem-solving skills)
- Ngoại ngữ: Tiếng Anh tốt.
(Foreign languages: Good at English).
- Sử dụng thành thạo phần mềm kế toán.
(Proficient in using accounting software)
- Cẩn thận, chi tiết, có tinh thần trách nhiệm, chuyên nghiệp.
(Careful, detailed, responsible, professional).
http://phumyhung.com.vn/vn/ Number of employees: 800-1000